петак, 15. фебруар 2013.

Povratak

"Džedaj se vraća, Džedaj se vraća," repovao je otkačeni Gospodar vremena, a u tom stilu na blog nebo Srbije (a i šire) vraćam se i ja - čovek koji stoji iza nekada popularnog bloga o horor filmovima: hororfilmovi.blog.rs.
Ko je pratio moja škrabanja ranije, znaće i setiće se da sam bar dva puta prekidao ovaj hobi, ophrvan obavezama, zasićenjem, čime već sve ne. Da li će ovoga puta biti drugačije? Naravno da ne - obaveze su mi sve veće i veće, ali ovoga puta ću se pomiriti sa sobom (kao i čitaoci) da će tempo biti sporiji i lakši. 
Osim toga, pokušaću da unesem i neke novine u rad, ali o tom potom. Imam neke ideje, pitanje je koliko su one realne i izvodljive. Ono što je sigurno, za početak će dosta postova sa starog bloga biti prebačeno ovde, eventualno ću te recenzije malo doraditi.
Na kraju ovog uvoda, red bi bio da obrazložim i novi naziv bloga i linka. Pošto su hororfilmovi.blogspot.com i horor-filmovi.blogspot.com već zauzeti, a i želeo sam neko osveženje, odluka je pala da se blog preimenuje u "Knjiga Satera Kejna". Pravim ljubiteljima žanra nije potrebno objašnjavati ko je Sater Kejn, a onima koji se pitaju "WTF is Sutter Kane" pomoći ću asocijacijom "In the Mouth of Madness".
Ostajte mi zdravo i imajte strpljenja ;-) 

Нема коментара:

Постави коментар