петак, 20. септембар 2013.

Hell Baby (2013)

Hell Baby (2013) on IMDb
The Devil Got A Baby Mama
Iz kuhinje ludaka koji stoje iza popularne serije "Reno 911!", najzabavnije i najzanimljivije serije koja se pušta na MTV-u (a verovatno i jedine kvalitetne) stiže izrazita horor komedija nazvana "Hell Baby". Reč je o filmu Roberta Bena Garanta i Thomasa Lennona, koji su policijske uniforme ovde zamenili sa svešteničkim odorama, pisali scenario i stajali iza kamera. 
No, oni nisu glavni likovi već bračni par koji se useljava u najukletiju kuću u Nju Orleansu, potpuno nesvesni njene reputacije. Lepša polovina ovog para je trudna i nosi blizance, što je naravno posebno zanimljivo za đavola. Ona postaje posednuta, pa je njen suprug primoran da kontaktira elitni tim iz Vatikana specijalizovan za egzorcizam.  
Ko je pratio "Reno 911!" zna da treba od "Hell Baby" da očekuje specifičan i neobičan humor. Ono što se meni dopalo je casting. Trudnicu igra sexy plavušica Leslie Bibb, njenog supruga Rob Corddry koji se dobro uklopio u svoju ulogu strpljivog ali i zaplašenog mužića. Oni su korektno odradili svoj deo posla, kao i Keegan Michael Key u ulozi otkačenog komšije/druga koji se non stop pojavljuje kad se najmanje očekuje. Dopalo mi se i to što je "Hell Baby" u startu zamišljen kao komedija koja se bavi horor temama, dakle, pre svega je akcenat stavljen na komične scene, nešto poput "Mrak filma", mada ne očekujte parodiranje horor filmova kao u tom serijalu. Na sreću, nije se išlo obrnutim putem da ovo bude horor koji komedijom razbija stravu i užas, što me je počelo vremenom gušiti jer je snimljena gomila takvih filmova.
Ipak, to ne znači ni da je "Hell Baby" remek-delo poput prva dva "Mrak filma". Obiluje praznim minutima i ne toliko zanimljivim i zabavnim humorom, posebno kako se bliži klimaks radnje, a dodatnu teškoću predstavljala mi je i jezička barijera pošto ima dosta dijaloga ali ne i prevoda na internetu za ovaj film. Kapiram da sam time dosta toga ispustio, što nije greška filma. "Hell Baby" je nepretenciozna horor komedija kojoj sam spreman dati još koju šansu.

1 коментар:

  1. Baš se podesilo da smo u isto vreme opisali ovaj film :) Moj utisak je da je film morao biti malo bolji a za moj ukus je broj uspelih fazona oko 50%. U drugih 50% štosevi nisu po mom ukusu, nešto vremena je potrošeno na bespotrebne dijaloge a i fazoni u vezi seksa nisu najsmešniji. Ipak, ovo jeste jedan od boljih horor komedija u poslednje vreme. Najsmešnije su mi scene iznenadnog pojavljivanja komšije :)

    ОдговориИзбриши