четвртак, 14. март 2013.

Tôkyô zankoku keisatsu (2008)


Tokyo Gore Police (2008) on IMDb

Radnja filma smeštena je u futuristički Tokio gde je policija privatizovana. Priča se vrti oko Ruke, samurajke u misiji da osveti očevu smrt. Ona je pripadnica policijskog odreda čiji je zadatak da uništi ubistvene ljudske mutante zvane "inženjeri" koji imaju sposobnost da preobraze bilo kakvu povredu na svom telu u jezivo oružje. 
 
  
Nakon zaista dugo vremena, a nažalost ne mogu da se setim koliko je to i koji je film bio u pitanju, film koji sam pustio da odgledam nisam uspeo da zaista i završim. Razlog nije bio san, dosada ili prekid usled nekog trećeg faktora, već to što je "Tokyo Gore Police" film koji se od samog starta kretao daleko ispod granica mog ukusa. Kao što mu i ime kaže, ovo je (ne)delo posvećeno krvoproliću i zaista tih možda pola sata kojih sam izdržao obiluje odvratnim scenama krvoliptanja, masakriranja, seckanja, čupanja, čerečenja, kidanja i mnogih drugih boleščina. Jedina svetla tačka u filmu su mutanti, pošto ih ima raznih i na nekim od fotki ćete ih videti. Svaka čast autorima za njihovu kreaciju. Ali, mislim da sam i tih pola sata uzalud potrošio, tako da sam odustao od daljeg gledanja i gubljenja vremena"TGP" ne bih preporučio nikome osim onima koje zabavlja sve što sam opisao.

1 коментар: