петак, 25. јануар 2013.

Saw II (2005)

Oh yes... There will be blood.
U prvom delu ovog serijala, saznajemo da je ubica (od strane novinara nazvan Jigsaw, jer na leševima ostavlja karakterističan znak u vidu odrane kože u obliku puzzle delića) jedan izopačeni starac koga izjeda rak. On svoje žrtve uvodi u bolesnu igru gde ih stavlja pred svršen čin i gde moraju da biraju između svog života ili nekog od delova tela. Iako su u prvom delu inspektori pronašli njegovo sklonište, Jigsaw im je ipak pobegao što nas je dovelo do ovog nastavka Smile
    

Ovaj nastavak je ipak slabiji od originala, čini mi se da je izgubio veliki deo napetosti koji je nosio prethodni deo. "Saw" je bio baš osvežavajući film, bio sam prijatno iznenađen zbog priče, ali i atmosfere u filmu. Ambijent u kome su snimane scene, odlična gluma, kvalitetan zaplet, jednostavno mnogo toga mi se dopalo, osim završne scene Undecided
 
U ovom delu, dakle, nema one napetosti iz prvog dela, uvedeno je i dosta likova, zatim Donnie Wahlberg nije ubedljiv u svojoj ulozi detektiva kome je sin otet, dosta je međusobnog ubijanja kakvog imamo u mnogim filmovima, pa to nije ništa spektakularno, čak jedan lik umire usled trovanja. I sam rasplet filma, nije me zadovoljio.
Naravno, daleko je više razloga da pogledate ovaj film nego da ga zaobiđete. Možda je najbolje da gledate "Saw II" odmah posle prvog dela, jer ćete tako i uočiti ipak i nažalost pad kvaliteta.

Нема коментара:

Постави коментар