среда, 16. јануар 2013.

Teeth (2007)

Every rose has its thorns.

Teeth (2007) on IMDb

Srednjoškolka Don s teškoćama savladava napupelu seksualnost tako što je najaktivniji učesnik lokalne grupe koja zagovara čednost tinejdžera. Njen zadatak još težim čini njen zločesti polu-brat Bred sve provokativnijim ponašanjem kod kuće. Strano njenom telu, nevina Don otkriva da ima «zubatu vaginu» kada postaje žrtva nasilja. I dok se bori da razume njenu anatomsku jedinstvenost, Don doživljava i slabost i moć toga što je živi primer mita o «vagini dentati».

 

 

O, bogo! Taman kada sam pomislio da sam mnogo toga video, tu su američki tvorci filmova da me razuvere. Od toliko tema koje se vezuju za horor žanr, od toliko duhova, vampira, svakakvih aveti, manijakalnih ubica, misterija i ostalog, neko se dosetio da obradi mit o «vagini dentati», prevedeno na srpski «zubatoj vagini» ili kako sam ja preveo «pici ubici» Smile.

Odmah da naglasim da film jako malo ima dodirnih tačaka sa horor žanrom, možda svakako zbog tog «oslonca» priče koji deluje zastrašujuće na muški rod (bar na strejt deo muške populacije). Malo je groznih scena u filmu i sve su identične (a pretpostavljam da znate na koje mislim). Dakle, sem letenja delova «vršnjaka» i ponešto šikljanja krvi, ovaj film ne poseduje više efekata. A najstrašniji deo filma je u stvari perverzni deda sa kraja filma.

Radnja je dosta spora, klasična drama sa elementima gadosti i ne mogu da verujem da film na IMDB-u ima visoku ocenu – 6.0!? Sem kvalitetne glume glavne junakinje, «Teeth» nema gotovo više ništa. Moja preporuka – preskočite ovo ostvarenje.

Нема коментара:

Постави коментар