уторак, 22. јануар 2013.

The Deaths of Ian Stone (2007)

What hides in life is found in death.
The Deaths of Ian Stone (2007) on IMDb

Ian Stone je mladić koji pokušava da otkrije zašto ga svakog dana ubijaju i zašto se posle tog života budi u drugom životu i kakve veze sa tim ima njegova devojka Jenny. On skuplja deo po deo sećanja da bi rešio ovu "slagalicu", uz malu pomoć jednog od odmenutih tzv. Harvestera (duhova koji se hrane ljudskim predsmrtnim strahom).
 
Pošto ima puno isprepletenih priča tačnije života, ne bih da ga prepričavam, ali moram da priznam da baš i nisam oduševljen radnjom, jer mi se čini da su u ovom filmu smućkali nekoliko već vidjenih priča iz ranijih filmova.
Nešto slično, vidjeno je u filmu iz 1993. godine "12:01" u kom se glavnom liku ponavlja dan onog trenutka kad mu ubiju simpatiju. Ovde je malo to izvrnuto, jer nisu isti dani, čak su i životi promenjeni (Ian Stone je prvo hokejaška koledž zvezda, pa japi, taksista, narkoman, pacijent na intenzivnoj nezi). Takodje, mislim da ima još "pozajmljivanja" iz drugih filmova. Npr. Harvesteri (glavni zlotvori u filmu) su u nekim trenucima jako slični agentu Smithu iz "Matrixa". Ali to nije sve. Kada se hrane predsmrtnim strahom ljudi jako podsećaju na hibride Utvara prstena poznatijih kao Nazgul iz "Gospodara prstenova" i Jeepers Creepersa iz istimenog filma.

Takodje, u nekim trenucima, film mi je prespor, posebno na početku. Dakle, ovaj film me uopšte nije oduševio mada sam o njemu čitao dosta pohvalnih stvari. Možda sam previše očekivao. Cool

Нема коментара:

Постави коментар