петак, 1. фебруар 2013.

Saw IV (2007)

It's a Trap
Kada Kerry pronadju mrtvu, poručnik Rigg ne može da se smiri jer je to ko zna koja po redu osoba iz njegovog okruženja koja je tragično nastradala u Jigsawovoj igri. Za razliku od njegovog kolege, detektiva Hoffmana koji dosta racionalnije gleda na sve događaje.
Ubrzo i sam poručnik Rigg postaje učesnik Jigsawove nove igre, a ako se pitate kako kada je Jigsaw ubijen u trećem delu - pa ipak vam ostavljam da to sami otkrijete u filmu. Poručnik Rigg dobija test u kom za sat i po mora da dođe do detektiva Erica Matthewsa (koji je nestao pre 6 meseci) i detektiva Hoffmana.
U medjuvremenu, FBI agenti pokušavaju da reše slučaj nestalih detektiva kao i Jigsawovo skrovište, u čemu im malo pomaže bivša žena Johna Kramera - Jigsawa, Jill Tuck. Jedan od agenata je čak ubeđen da je ona saučesnik u zločinima.
Iz njene priče saznajemo zašto je nekada uzoran građanin John Kramer postao suludi sadistički ubica. Isto tako upoznajemo se i sa prvom žrtvom Johna Kramera, propalim narkomanom koji je uzrokovao da njegova tadašnja supruga Jill izgubi bebu u sedmom mesecu trudnoće.
Malo je reći da sam prilično razočaran poslednjim delom iz ovog serijala. Možda na to utiče, sada već i zasićenost, posle gledanja sva 4 dela u poslednjih desetak dana, ali činjenica je da je radnja sve monotonija. Čak su i ubistva, čini mi se manje zastupljena, sve je ovo već neki deja vu. I twist na kraju filma je malo bez veze. Jedino bih izdvojio završnicu Riggovog zadatka, kao nešto pozitivno u filmu. I sad, kad sam odgledao sva četiri dela, stekao sam utisak da kvalitet znatno opada sa nastavcima. Frown
Takođe, moj predlog je da pogledate ovaj film i da sami uočite dosta lošiji kvalitet. Ono što mene lično smara u celoj priči je to prenošenje Jigsawove ubilačke filozofije s "kolena na koleno", u drugom i trećem delu saučesnik i naslednik je Amanda, u ovom takođe ima naslednika. Da li to znači da serijal nikad neće imati kraj? Verovatno da. Ne bih se iznenadio da u nekom od narednih nastavaka dobijemo Jigsaw-vog plagijatora, pa kloniranog Jigsawa, pa  susret Jigsawa i Fredija Krugera itd. Undecided

Нема коментара:

Постави коментар